"Conceptualització de la naturalesa d l´aprenentatge amb l´ordinador"-Jclic
Acontiuació veurem diferents visions per entendre el aprenentatge amb l´ordinador.
MODELS : Charles Crook
- L´ordinador com a tutor
- L´ordinador com a alumne
- L´ordinador com a simulador
- L´ordinador com a eina
L´ORDINADOR COM A TUTOR
Més o menys habitual en un pròces de ensenyament-aprenentatge es:
- El profe explia l´activitat (introducció).
- La resposta de l´alumne en aquell contingut.
- La avaluació del profe.
Tot aixos tambè és pot fer entre alumne i ordinador.
- L´ordinador inicia un contingut.
- El alumne respón.
- I l´ordinador avalua: correcte-no correcte.
No és permèt a tots els jocs utilitzar-lo.
EXEMPLE :
Al nen juga amb els colors:
- L´ordinador ensenya la plantilla.
- El nen respòn.
- I seguidament l´ordinador li dira si és correcte o no.
Tants vegades que s ´equiboqui li dira si el seu aprenentatge és alt o no.
Ara seguidament explicare la pàgina zona clic.
-Ens anem a biblioteca -activitats-cerca d´activitats.
-Nivell infantil (observem les diverses activitats que han anat fent la gent)- per engegar-lo cliquem a APPLET.
A la pantalla trobem els elemnts al final de la pàgina a l´esquerra:
Dues fletxes: És per anar cap a dabant
Desprès el signe de pregunta: ajuda.
Una I majuscula que vol dir : informació.
El logotip de Jclic.
I una flecha giratoria que és per :cargar l´activitat.
Al fnal de tota l´activitat ens surt l´avaluació final.
Una gran diferenciació és que l´ordinador no pot acabar de personalitzar la evolució de l´alumne.Encanvi els profes van veíen alló que els hi costa més o menys, inclús explican-li cosa que l´ordinador no pot fer.
En cas dels més grans seran ells els que anirant fent el seu aprenentatge.
Tot l´anterior ha sigut un projecte, acontinuació per poder descargar el Jclic hem de:
Anar a inicio-programas educatius i cliquem Jclic author (per crear les nostres activitats).
Seguidament anem a fitxers(nou projecte)
I carreguem totes les imatges i sons a la mediateca.
Així amb totes les activitats que volguem elaborar, podem fer totes les que volguem.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]
<< Inici